Hoe gebruik je de website?

Vind alle antwoorden op je vragen over de website & handige tips!
HelpcentrumHoe gebruik je de website?Profiel aanmaken en beheren › Organisatie gegevens wijzigen

Organisatie gegevens wijzigen

Gegevens van een organisatieprofiel kunnen alleen worden aangepast door de manager van het organisatieprofiel. Dit is degene die het organisatieprofiel als eerste heeft aangemaakt of later als manager is toegewezen.  

Ik ben manager van een organisatieprofiel

Als je manager bent van het organisatieprofiel kun je aanpassingen doen via 'Mijn profiel'. Op deze pagina kan je eerst je persoonlijke gegevens aanpassen.

Als je verder naar beneden scrolt zie je de organisatie gegevens staan. Deze kun je aanvullen of aanpassen. Vergeet de wijzigingen niet op te slaan door onderaan op 'Profiel opslaan' te klikken.

Door op 'Bekijk mijn profiel' te klikken, kun je zien hoe andere gebruikers jouw profiel te zien krijgen. Op deze pagina kun je rechts op de naam van jouw organisatie klikken om het organisatieprofiel te bekijken.

 

Ben je geen manager?

Probeer dan eerst te achterhalen binnen de organisatie wie manager is. Overleg of het organisatieprofiel van manager gewijzigd moet worden. Neem hiervoor contact op met de helpdesk van NLvoorelkaar. 

 

Waar moet een goed organisatieprofiel aan voldoen?

Een goed organisatieprofiel bestaat uit:

  • Organisatienaam. Geef daarbij duidelijk aan als je een organisatie aanmaakt voor deelgebied bijvoorbeeld: Wereldwinkel Breda of Slachtofferhulp Noord-Nederland.
  • Logo van de organisatie. Zo is het gelijk in een oogopslag duidelijk om welke organisatie het gaat.
  • Website. Geef de website op die bij jouw organisatie hoort. Als jullie organisatieprofiel gaat over een deelgebied dan is het goed op gelijk daar naar toe te linken ipv het algemene webadres. Bijvoorbeeld https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ i.p.v. https://www.rodekruis.nl/ 
  • Telefoonnummer. Geef aan op welk telefoonnummer je te bereiken bent. Denk daarbij na of bezoekers van de website naar een algemeen nummer kunnen bellen of dat er een specifiek nummer ingezet moet worden. Zodat de beller gelijk de juiste persoon aan de lijn heeft, die hem of haar meer informatie kan geven.
  • E-mailadres. Geef aan op welk e-mailadres je te bereiken bent als organisatie. 
  • Beschrijving. Geef in een korte beschrijving duidelijk aan wat jou organisatie doet.
  • Plaats. Geef aan waar jouw bedrijf zit.

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?